Koordinacija i project management
- Koordinacija u procesu tendera, sistematizacija prikupljenih ponuda u cilju odabira izvođača radova;
- Vođenje izgradnje, koordinacija toka gradnje od građevinske do upotrebne dozvole uz vršenje stručnog nadzora za sve faze projekta;
- Saradnja sa investitorom, projektantima, izvođačima i odgovornim izvođačima i predlaganje mera u cilju poboljšanja i optimizacije projekta;
- Pružanje usluge projektantskog nadzora;
- Izrada i praćenje dinamičkih planova na izvođenju radova;
- Sinhronizacija rada i kontrola svih radova u pogledu rokova i kvaliteta
- Kontrola troškova na izgradnji objekta;
- Kontrola i overa količina izvedenih radova, isporučene i ugrađene opreme i materijala.
- Kontrola i provera opravdanosti za nepredviđenim i naknadnim radovima u toku izvođenja radova
- Organizovanje radnih sastanaka sa učesnicima na projektu i vođenje zapisnika u cilju praćenja realizacije radova i rešavanjem tekuće problematike i definisanih ciljeva;
- Izrada izveštaja o stanju, kvalitetu i stepenu izgradnje objekta.
- Definisanje kritičnog puta realizacije i pritisak na završetak pozicija koje kasne u odnosu na usvojen termin, odnosno plan;
- Pribavljanje, priprema i kompletiranje neophodne dokumentacije i saglasnosti nadležnih organa za tehnički pregled objekta;
- Saradnja sa Izvođačem u pripremi projekta izvedenog stanja